پنجشنبه ۱۴۰۰/۰۱/۱۹

با ارزیابی سال 99؛

تلفن سامانه مدیریت شهری 47 هزار بار به صدا درآمد

به گفته رحمانی، در سال گذشته، سامانه مدیریت شهری پاسخگوی 47 هزار و 553 درخواست شهروندان بوده است.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه با اشاره به عملکرد سال 99 مجموعه متبوع خود گفت: در سال گذشته، تلفن‌های سامانه 137 شهرداری، 47 هزار و 553 بار به صدا درآمد.

او ادامه داد: بنابر این داده آماری، سازمان مدیریت پسماند با  5 هزار و 687 مورد، بیشترین درخواست شهروندان را به خود اختصاص داده است؛ البته بعد از پسماند، به ترتیب سازمان های پارک ها و فضای سبز، حمل و نقل و ترافیک، زیباسازی و مرکز کنترل ترافیک قرار دارند.

رحمانی همچنین با اشاره به مناطق سه گانه شهرداری بیان کرد:  در بررسی مناطق سه گانه شهرداری، سامانه 137 به منطقه دو 4 هزار و 879 مورد، منطقه یک  3 هزار و 239  مورد و به منطقه سه 2 هزار و 858  مشکل شهری شهروندان را ارجاع داده است. 

به گفته این مدیر شهری، مرمت آسفالت، بیشترین مطالبه شهروندان بوده است.

مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین در توضیح بیشتر گفت: سدمعبر، هرس درختان، نظافت، ساخت و ساز غیرمجاز، هدایت پساب به معابر، خاک و نخاله‌های رها شده، نصب مخزن زباله و مرمت و مفقودی دریچه به ترتیب مهمترین مسائل شهری بوده که شهروندان با سامانه 137 در میان گذاشته اند.

این مدیر شهری با یادآوری این نکته که سامانه 137 به دلیل ساختار سازمانی، قادر نیست، مسائل را اورژانسی و فوریتی انجام دهد و تنها پل ارتباطی بین شهروندان و مجموعه شهرداری است، تا مراجعات حضوری  کاهش یابد، از شهروندان خواست در صورت طرح مساله برای حل آن، سعه صدر داشته باشند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط