روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛
تماس بیش از 2 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در فروردین ماه 1400
دو هزار و 679 شهروند قزوینی در فروردین ماه 1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع دو هزار و 679 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 470 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، یک هزار و 209 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان مدیریت پسماندها، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک، سازمان پارک ها و فضای سبز و شهرداری منطقه سه بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.
پایان پیام.