روابط عمومی سامانه 137 خبر داد؛
تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137 در خرداد ماه 1400
سه هزار و 227 شهروند قزوینی در خرداد ماه 1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین، از مجموع سه هزار و 227 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 165 تماس توسط کارشناسان این مرکز راهنمایی شد.
براساس این گزارش، دو هزار و 62 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های مربوطه ارسال شد.
بیشترین رضایتمندی ها و پیام های ثبت شده در این مدت به ترتیب، مربوط به سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان مدیریت پسماندها، شهرداری منطقه دو، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده های کشاورزی، شهرداری منطقه یک و شهرداری منطقه سه بوده که اقدامات لازم در رابطه با آن ها انجام شده است.
پایان پیام.