سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۴/۲۲

با ارزیابی سامانه 137 شهرداری قزوین در بازه زمانی 4 ماهه؛

مطالبه شهروندان از سازمان فضای سبز از هزار و 200 پیام گذشت

درخواست‌های شهروندان از سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از مرز هزار و 200 پیام گذشت.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ ارزیابی های آماری سامانه در بازه زمانی فروردین ماه تا نیمه دوم تیرماه نشان می‌دهد که یک هزار و 248 تماس  شهروندان برای سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری بوده است.

براین اساس،قطع درختان و شاخه های خشکیده، آبیاری و سم پاشی درختان، نقص فنی در سیستم های آبیاری و هدررفت آب، بیشترین درخواست شهروندان بوده است.

البته بررسی آماری سامانه نشان می دهد پیام های شهروندان در مورد سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری، در همین بازه زمانی سال گذشته، 915 مورد بوده است.

گفتنی است سال 99  سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، 3 هزار و 989 پیام را در سامانه 137 به خود اختصاص داده بود.

پایان پیام.

 

 

تصاویر مرتبط