روابط عمومی سامانه 137 با ارزیابی ماهانه خبر داد؛
تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137
3 هزار و 600 شهروند قزوینی در تیر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع 3 هزار و 600 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 458 تماس با راهنمایی کارشناسان نیاز به ثبت نداشته است.
براساس این گزارش، دو هزار و 142 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های ذیربط ارسال شد.
درحالی 3 هزار و 600 پیام در تیرماه سال جاری ثبت شده که سال گذشته درهمین بازه زمانی 4هزار و 597 پیام بوده است.
در این بین، پیگیری های سامانه مدیریت شهری نشان می دهد بیشترین رضایتمندی مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده؛ اما بیشترین درخواست ها به ترتیب از سازمان پارک ها و فضای سبز، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک و شهرداری منطقه سه بودهاست.
پایان پیام.