روابط عمومی سامانه 137 با ارزیابی ماهانه خبر داد؛
تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137
3 هزار و 260 شهروند قزوینی در مرداد ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع 3 هزار و 260 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 612 تماس با راهنمایی کارشناسان نیاز به ثبت نداشته است.
براساس این گزارش، یک هزار و 648 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های ذیربط ارسال شد.
درحالی 3 هزار و 260 پیام در مردادماه سال جاری ثبت شده که سال گذشته درهمین بازه زمانی 2هزار و 8 پیام بوده است.
در این بین، پیگیری های سامانه مدیریت شهری نشان می دهد بیشترین رضایتمندی مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده؛ اما بیشترین درخواست ها به ترتیب از سازمان پارک ها و فضای سبز، شهرداری منطقه دو، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی، شهرداری منطقه یک و شهرداری منطقه سه بودهاست.
پایان پیام.