روابط عمومی سامانه 137 با ارزیابی ماهانه خبر داد؛
تماس بیش از 3 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137
3 هزار و 375 شهروند قزوینی در شهریور ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع 3 هزار و 375 تماس شهروندان با سامانه 137، یک هزار و 225 تماس با راهنمایی کارشناسان نیاز به ثبت نداشته است.
براساس این گزارش، دو هزار و 150 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های ذیربط ارسال شد.
درحالی 3 هزار و 375 پیام در شهریور ماه سال جاری ثبت شده که سال گذشته درهمین بازه زمانی 2هزار و 238 پیام بوده است.
در این بین، پیگیری های سامانه مدیریت شهری نشان می دهد بیشترین رضایتمندی مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده؛ اما بیشترین درخواست ها به ترتیب از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک ، سازمان پارک ها و فضای سبز و شهرداری منطقه سه بودهاست.
پایان پیام.