شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۰۳

رحمانی، مدیر سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین:

ثبت درخواست شهروندان از 10 هزار پیام گذشت

مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از ثبت 10 هزار و 743 پیام شهروندان در شش ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه با اشاره به آمار شش ماهه نخست سال جاری گفت: در بازه زمانی یاد شده 19 هزار و 171 بار تلفن های سامانه به صدا درآمد  که از این مجموع 8 هزار و 428 تماس با راهنمایی  کارشناسان به مرحله ثبت نرسید؛ اما 10 هزار و 743 تماس شهروندان ثبت شده و به مراجع ذی ربط  ارجاع شده است.

او ادامه داد: بیشترین  درخواست های شهروندان به ترتیب از سازمان های مدیریت پسماندها، سازمان ساماندهی مشاغل شهری، شهرداری منطقه دو، شهرداری منطقه یک، پارکها و فضای سبز، شهرداری منطقه سه، حمل و نقل و ترافیک و زیباسازی بوده است.

مدیر سامانه 137 در توضیح بیشتر گفت: نظافت معابر، شست و شوی مخازن، لایروبی جوی، سدمعبر وانت بارهای دوره گرد،رها کردن خاک و نخاله های ساختمانی، هرس شاخه های خشکیده و... از جمله مهمترین خواسته های شهروندان بوده است که سامانه 137 به مراجع ذی ربط انتقال داده است.

رحمانی در پایان یادآورشد؛ سامانه 137 مرکز فوریت های شهری نیست و حل مسائلی  زمان بر است؛ بنابراین شهروندان  برای حل مسائل صبر و آرامش داشته باشند که با سامانه مدیریت شهری مطرح می کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط