روابط عمومی سامانه 137 با ارزیابی ماهانه خبر داد؛
تماس بیش از 2 هزار شهروند قزوینی با سامانه 137
2 هزار و 594 شهروند قزوینی در مهر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ از مجموع 2 هزار و 594 تماس شهروندان با سامانه 137، 886 تماس با راهنمایی کارشناسان نیاز به ثبت نداشته است.
براساس این گزارش، یک هزار و 708 تماس در سامانه 137 ثبت و برای پیگیری به واحد های ذیربط ارسال شد.
درحالی 2 هزار و 594 پیام در مهر ماه سال جاری ثبت شده که سال گذشته درهمین بازه زمانی 1هزار و 807 پیام بوده است.
در این بین، پیگیری های سامانه مدیریت شهری نشان می دهد بیشترین رضایتمندی مربوط به سازمان مدیریت پسماندها بوده؛ اما بیشترین درخواست ها به ترتیب از شهرداری منطقه دو ، سازمان پارک ها و فضای سبز ، مرکز توسعه اجتماعی ، شهرداری منطقه یک ، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراوردههای کشاورزی و شهرداری منطقه سه بودهاست.
پایان پیام.