دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۰

ارزیابی سامانه 137 شهرداری در 7 ماه سال جاری

درخواست شهری شهروندان از 12 هزار پیام گذشت

مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از ثبت 12 هزار و 454 پیام شهروندان در هفت ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سامانه مدیریت شهری شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه با اشاره به آمار 7 ماهه نخست سال جاری گفت: در بازه زمانی یاد شده 21 هزار و 765 بار تلفن های سامانه به صدا درآمد  که از این مجموع 9 هزار و 314 تماس با راهنمایی  کارشناسان به مرحله ثبت نرسید؛ اما 12 هزار و 451 تماس شهروندان ثبت شده و به مراجع ذی ربط  ارجاع شده است.

او ادامه داد: بیشترین  درخواست های شهروندان به ترتیب از سازمان های مدیریت پسماندها، پارک ها و فضای سبز، شهرداری منطقه دو، سازمان ساماندهی مشاغل شهری،  شهرداری منطقه یک و شهرداری منطقه سه بوده است.

مدیر سامانه 137 در توضیح بیشتر گفت: نظافت معابر، آسفالت، سد معبر وانت بارهای دوره گرد، جمع آوری سگ های ولگرد و بلاصاحب، شستشوی مخازن زباله، لایروبی جوی، ساخت و سازغیرمجاز و... از جمله مهمترین خواسته های شهروندان بوده است که سامانه 137 به مراجع ذی ربط انتقال داده است.

رحمانی در پایان تاکید کرد؛ آگاهی شهروندان از قوانین شهری و ساخت و ساز می تواند بسیاری از مسائل را در همان گام نخست حل و فصل کند و در کنار آن بازبینی قوانین حوزه شهری و به ویژه ساخت وساز و مسائل پیرامون آن می تواند در کاهش معضلات این حوزه موثر باشد

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط