یکشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۱۶

برطرف کردن آبگرفتگی معابر در منطقه 2 شهرداری، بیشترین درخواست شهروندان

مدیر سامانه 137 شهرداری اعلام کرد در روزهای اخیر که قزوین آسمان بارانی داشت، شهروندان آبگرفتگی معابر را بیشتردر خیابان‌های منطقه دو، و برخی از خیابان های منطقه یک به سامانه گزارش داده اند.

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، با اشاره به بارندگی که در چند روز اخیر رخ داد، گفت: سامانه 137 به روال همیشه برای تغییرات جوی در آمادگی کامل قرارداشته و از این رو آبگرفتگی معابر، احتمال اتصال شاخه های درختان با کابل برق و افراد بی سرپناه از جمله گزارش های شهروندان بوده که به سامانه اطلاع داده اند.

او ادامه داد: از جمله درخیابان‌های خیام، فلسطین شرقی، پادگان، سعدی شمالی، بلوار شمالی، سعدی جنوبی، امامزاده علی، شهید انصاری، بلوار آیت الله خامنه ای و مولوی مساله آبگرفتگی رخ داد که سامانه 137 به سازمان مدیریت پسماندها گزارش داده است.

به گفته رحمانی، همچنین با توجه به کاهش دما و تغییرات جوی در چند روز اخیر، شهروندان در مورد ساماندهی کارتن خواب ها هم به سامانه 137 شهرداری گزارش داده اند که به مرکز توسعه اجتماعی انتقال داده شد.

مدیر سامانه 137  در پایان،ابراز امیدواری کرد با فرا رسیدن بارش های پاییز و زمستان با شناسایی نقاط حادثه خیز و تمهیدات لازمی که سازمان های ذی ربط مهیا کرده اند، روزهای آرامی در انتظار شهر قزوین باشد.

 

 پایان پیام.

 

 

 

 

تصاویر مرتبط