10/10/2015

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

مراعات موارد ترافيکي در صدور مجوز مراکز آموزشي در هسته مرکزي شهر قزوين

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: با توجه به محدوديت معابر هسته مرکزي شهر از اين پس موارد ترافيکي در صدور مجوز تأسيس مدارس در هسته مرکزي شهر لحاظ مي شود.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: شبکه معابر هسته مرکزي شهر قزوين محدود است بنابراين وجود مدارس زياد در اين محدوده از شهر قزوين موجب افزايش بار ترافيکي معابر در اين محدوده از شهر مي شود.
وي عنوان کرد: با توجه به اين امر در جلسه ستاد مهر مقرر شده در صورت وجود تقاضا براي افتتاح مراکز آموزشي در هسته مرکزي شهر پس از استعلام از پليس و سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با در نظر گرفتن ملاحضات ترافيکي درخواست مذکور بررسي و اظهار نظر شود.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: در جانمايي مراکز آموزشي و افتتاح آن موضوعات ترافيکي بايد لحاظ شود زيرا اگر اين مهم مدنظر قرار نگيرد با مشکلاتي از قبيل اتلاف زمان، آلودگي هوا، افزايش مصرف سوخت و کاهش ايمني دانش آموزان روبرو مي شويم.
عرشيان خاطرنشان کرد: به جاي آنکه پس از بروز ترافيک به دنبال راهکار باشيم بايد سعي کنيم عرضه که در اينجا ايجاد مدارس است را کنترل کنيم.
وي يادآور شد: در شرايط موجود کيفيت آموزش نيز کاهش مي يابد زيرا اگر فضاي مناسبي براي پارک خودروهاي معلمان و سرويس مدارس وجود نداشته باشد به دليل استرسي که به مجموعه وارد مي شود کيفيت آموزشي کاهش يافته و ايمني اين خانواده بزرگ به خطر مي افتد.
پايان پيام/

 

related images