یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۹

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

فرماندهي شدن چراغ راهنمايي تقاطع نخبگان- اميرکبير

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: چراغ راهنمايي تقاطع نخبگان-اميرکبير با توجه به بهره‎برداري از اميرکبير شرقي فرماندهي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: تقاطع اميرکبير- بلوار نخبگان به صورت چراغ چشمک‌زن ايمن‌سازي شده بود که پيرو انحراف ترافيکي که به واسطه عمليات عمراني پل نخبگان و بهره‌برداري از بلوار اميرکبير شرقي حدفاصل بلوار نخبگان تا بلوار جديدالاحداث شرق ملاصدرا(شهيد چگيني) ايجاد شد، نسبت به فرماندهي کردن چراغ راهنمايي تقاطع مذکور اقدام شد.

وي عنوان کرد: براين اساس پس از تهيه و نصب چراغ‌هاي راهنمايي و دستگاه فرماندهي به صورت فرماندهي نسبت به مديريت ترافيک آن تقاطع با هماهنگي پليس راهور اقدام شده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: برابر هماهنگي‌هاي به عمل آمده چراغ‌هاي راهنمايي تقاطع مذکور در ساعات پيک صبحگاهي، ظهر و عصرگاهي به صورت فرماندهي و در ساعات غيرپيک به صورت چشمک زن است.

عرشيان خاطرنشان کرد: اکنون زمان‌بندي چراغ‌هاي راهنمايي مذکور به صورت موقت بوده و پس از افتتاح پل نخبگان و افزايش بار ترافيکي ارزيابي لازم صورت گرفته و دوباره زمان بندي چراغ راهنمايي براساس شرايط بهينه انجام مي‌شود.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط