یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۹

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

اجراي پروژه‌هاي محله محور در برنامه کاري شهرداري قزوين قرار دارد

کيومرث فدائي فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: شهرداري قزوين براي توسعه و آباداني شهر علاوه بر اجراي پروژه‌هاي شاخص اجراي پروژه‌هاي محله محور را در برنامه کاري قرار داده است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ فدائي فر در آئين افتتاح بوستان آينده سازان(محله پونک) که با حضور شهردار و اعضاي شوراي شهر برگزار شد، افزود: شهرداري قزوين با توجه به مشکلات اقتصادي حمايت‌هاي همه جانبه براي بهره برداري از پروژه ها در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان دارد.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با بيان اينکه بوستان آينده سازان(محله پونک) از سال 89 با اعتبار 10ميليارد ريال در مدت زمان 9 ماه اجرايي شده است، بيان کرد: پيمانکار اين پروژه بسيج سازندگي بود که در 6 هزار مترمربع اجرايي شده است.

وي گفت: اين بوستان از استانداردهاي روز از جمله تاسيسات رفاهي برخوردار مي‌باشد و خدمات خوبي به ساکنان محله پونک ارائه خواهد شد.

اين مقام مسوول با تشکر از همکاري عوامل اجرايي اين پروژه افزود: اين بوستان براي بهره‌برداري شهروندان احداث شده است و اميدوارم شهروندان در حفظ و نگه داري اين بوستان تلاش کنند.

وي به کلنگ زني بوستان محلي مالکانه(مينودر) اشاره کرد و گفت: اين بوستان با اعتبار 10ميليارد ريال در مساحت 6هزار و 500مترمربع اجرايي شده است.

وي بيان کرد: اين بوستان به صورت اماني اجرايي خواهد شد و تا دهه فجر امسال عمليات اجرايي آن به پايان خواهد رسيد.

فدائي فر گفت: اين بوستان با توجه به نياز اهالي اين محله احداث و خدمات خوبي به بهره برداران ارائه خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط