پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۳

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس:

تغيير نگرش مديريت شهري براي توسعه شهر قزوين ستودني است

داود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس اسلامي گفت: تحولات سال‌هاي اخير شهر قزوين را نبايد فقط در بعد عمراني يا خدماتي خلاصه كرد بلكه يكي از مهم‌ترين تحولاتي كه در اين شهر به وضوح ديده مي‌شود، تغيير نگرش مديريت شهري در اداره شهر است که ارزشمند مي‌باشد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ محمدي در آئين افتتاح تقاطع غيرهمسطح نخبگان و بلوار شهيد قدرت‌اله چگيني(شرق ملاصدرا) در شب گذشته که با اعتبار 450 ميليارد ريال با حضور مسوولان استاني و شهري برگزار شد، با تشکر از عوامل اجرايي اين پروژه افزود: خوشحال هستم که با همدلي و همفکري بين عوامل اجرايي تقاطع غيرهمسطح نخبگان و بلوار شهيد قدرت‌اله چگيني(شرق ملاصدرا) به بهره‌برداري رسيده است.
محمدي افزود: تغيير نگرش مديريت شهري براي توسعه و آباداني اين شهر و اجراي پروژه‌هاي شاخص ستودني است.
وي تصريح کرد: از اينکه مديريت شهري از اجراي پروژه‌هاي سطحي و خرد به سمت اجراي پروژه‌هاي شاخص و ماندگار حرکت کرده براي ما بسيار مهم است و اين تغيير نگرش قابل تقدير مي‌باشد.
نماينده مردم قزوين در مجلس بيان کرد: توليد ثروت و اجراي پروژه‌هاي شاخص با مشارکت بخش خصوصي از سوي شهرداري قزوين توسعه و آباداني اين شهر را سرعت بخشيده است و اين جاي خوشحالي دارد.
وي اظهار کرد: اگر فردي بعد از چند سال وارد شهر قزوين شود کاملا متوجه توسعه شهر خواهد بود و اين ارزشمند مي‌باشد.
اين مقام مسوول ادامه داد: تقاطع غيرهمسطح نخبگان که ورودي شهر قزوين است و چشم انداز خوبي دارد در  جذب گردشگر به اين شهر تاثيرگذار خواهد بود.
محمدي گفت: تعريف يک مجموعه براي احداث فضاهاي تفريحي، گردشگري و هتل و همچنين توجه به توسعه زيرساخت‌هاي شهر از سوي مديرت شهري قطعا در توسعه شهر و رونق گردشگري موثر خواهد بود و آينده خوبي شهر قزوين خواهد داشت.
وي تاکيد کرد: اميدوارم با مشارکت بخش خصوصي توسعه و ساماندهي امامزاده حسين(ع) به زودي به پايان برسد و موفقيت ديگر براي اين شهر به ثبت برسد.
پايان پيام    
 

 

تصاویر مرتبط