پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۳

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

عمليات احداث پايانه نسيم شمال قزوين آغاز شد

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات احداث پايانه نسيم شمال قزوين با اعتبار بالغ بر 100ميليون تومان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: عمليات زيرسازي و محصور کردن محوطه ترمينال نسيم شمال واقع در ضلع شمال غربي تقاطع محور نسيم شمال-بلوار ميرزاکوچک خان براساس دستورکار پايانه هاي مسافربري شهرداري قزوين توسط سازمان ترافيک آغاز شد.

وي عنوان کرد: ميزان اعتبار در نظر گرفته شده براي اجراي اين پروژه بالغ بر100ميليون تومان است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: مساحت اين پايانه حدود 4هزار و 500متر است و اين پروژه با هدف ساماندهي خطوط مسافربري شهرها و روستاهاي محور رشت که در حال حاضر در ميدان22بهمن نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام مي کنند، در حال اجراست.

عرشيان خاطرنشان کرد: زمان پيش بيني شده براي انجام اين پروژه 2ماه بوده و در اين پروژه عمليات خاک برداري، زيرسازي و محصور کردن در دستورکار سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين قرار گرفته است.

وي اظهار کرد: ساير عمليات شامل احداث سرويس بهداشتي، سايبان و امکانات رفاهي توسط سازمان پايانه هاي شهرداري قزوين انجام مي شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: در صورت تحقق اين امر وضعيت ترافيکي ميدان 22بهمن بهبود بخشيده شده و اين ميدان که در حال حاضر تبديل به پايانه مسافربري شده است، نقش اصلي خود به عنوان يک تقاطع و ميدان را ايفا مي کند.

عرشيان اضافه کرد: اين پروژه براساس طرح مطالعات جامع ساماندهي ورودي هاي شهر قزوين با رويکرد ارائه خدمات بهتر به شهروندان و مسافران در محورهاي غربي و شرقي شهر قزوين طراحي شده است.

وي يادآور شد: سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين نيز در راستاي اين سياست و اجراي يکي از مصوبات مهم طرح جامع مطالعاتي شهر قزوين نسبت به اجراي پروژه احداث پايانه نسيم شمال اقدام کرده است.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط