10/15/2015

موسي‌خاني، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين:

شهر قزوين به بهترين شهر براي سکونت تبديل خواهد شد

مرتضي موسي‌خاني، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين گفت: با توجه به پروژه‌هاي شاخصي که در دست اجراست، شهر قزوين تا دو سال آينده به بهترين شهر براي سکونت تبديل خواهد شد.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ موسي‌خاني در آئين افتتاح تقاطع غيرهمسطح نخبگان و بلوار شهيد قدرت‌اله چگيني(شرق ملاصدرا) در شب گذشته که با اعتبار 450 ميليارد ريال با حضور مسوولان استاني و شهري برگزار شد، با تشکر از عوامل اجرايي اين پروژه افزود: اميدوارم با شتابي که در توسعه شهر قزوين وجود دارد اين شهر دوباره پايتخت کشور شود.
وي با بيان اينکه سرمايه‌هاي انساني از عوامل اصلي توسعه هستند، تصريح کرد: همدلي و نفاقي که در اين شهر براي توسعه وجود دارد ستودني است و اين مهم باعث خواهد شد اين شهر آينده خوبي داشته باشد.
موسي‌خاني بيان کرد: با توجه به موقعيت قرارگيري اين پروژه در کنار دانشگاه آزاد اسلامي، روزانه شاهد تلاش شبانه‌روزي براي به نتيجه رسيدن اين پروژه بودم.
اين مقام مسوول تصريح کرد: با حمايت و همدلي مي‌توان به موفقيت‌هاي بزرگي دست پيدا کرد و توسعه شهر قزوين به طور قطعي با اتحاد و همدلي به تحقق رسيده است.
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قزوين بيان کرد: سپاسگذارم از اينکه اجازه داده شد تا دانشگاه آزاد اسلامي قزوين هم در به تحقق رسيدن اين پروژه سهمي داشته باشد.
موسيخاني افزود: با ايثار و از خودگذشتگي مي توان کارهاي بزرگي براي خدمت رساني به مردم انجام داد.
پايان پيام    
 

 

related images