پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۳

روزبه، استاندار قزوين:

شهرداري قزوين در تامين منابع مالي پروژه‌‍‌هاي شاخص هنرمندانه عمل مي‌کند

مرتضي روزبه، استاندار قزوين گفت: شهرداري قزوين در تامين منابع مالي براي اجراي پروژه‌‍‌هاي شاخص با توجه به شرايط سخت اقتصادي، هنرمندانه عمل مي‌کند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ استاندار در آئين افتتاح تقاطع غيرهمسطح نخبگان و بلوار شهيد قدرت‌اله چگيني(شرق ملاصدرا) در شب گذشته که با اعتبار 450 ميليارد ريال با حضور مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: با توجه به شرايط اقتصادي اجراي پروژه‌هاي شاخص از سوي شهردار قزوين با مديريت هنرمندانه در تامين منابع مالي قابل تحسين است.

وي با اشاره به بودجه 450ميليارد ريالي اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح نخبگان و بلوار شهيد قدرت‌اله چگيني(شرق ملاصدرا)  گفت: تامين اين بودجه در شرايط اقتصادي فعلي بسيار سخت است و مديريت شهردار قزوين براي بهره‌برداري از اين پروژه‌ قابل تقدير مي‌باشد.

وي با تشکر از عوامل اجرايي پروژه بيان کرد: با توجه به اينکه شهر قزوين نقش مرکزيتي استان را دارد اجراي هر پروژه‌اي در اين شهر در استان تاثيرگذار مي‌باشد.

استاندار با بيان اينکه اعضاي شوراي شهر و شهردار قزوين نگاه خوبي به توسعه شهر دارند، گفت: بايد در ارتقاي کيفيت زندگي شهروندان اهتمام داشته باشيم و اجراي پروژههاي شاخص در اين راستا تاثيرگذار است.

وي با تصريح اينکه همه مسوولان بايد براي توسعه شهر قزوين پاي کار باشند، بيان کرد: بايد اولويت همه ما مسوولان خدمت به مردم باشد.

استاندار قزوين با بيان اينکه توازن در اجراي پروژه‌ها در سطح شهر قابل مشاهده است، گفت: در حالي اين پروژه در شمال شهر قزوين به بهره‌برداري مي‌رسد که پروژه‌هاي شاخصي چون تقاطع غيرهمسطح خليج فارس و امام رضا(ع)، بوستان بزرگ ملاخليلا و ساماندهي امامزاده حسين(ع) در  جنوب شهر در دست اجراست.

وي گفت: اجراي متوازن پروژه‌ها در سطح شهر نشان دهنده اين است که يک نگاه عالانه براي توسعه شهر وجود دارد و اين بسيار براي شهر ارزشمند است.

روزبه اظهار کرد: به نتيجه رسيدن اجراي پروژه‌هاي شاخص حاصل وحدت و انسجام بين مسوولان و مردم مي‌باشد.

اين مقام مسوول گفت: هنر مديريت اين است که با نگاه‌هاي خلاقانه يک انسجام و وحدت براي اجراي پروژه‌ها داشته باشيم و اين بزرگترين سرمايه است که بايد حفظ شود.

وي ادامه داد: اتحاد و همدلي براي انجام کارهاي بزرگ دستاوردهاي خوبي براي شهر قزوين خواهد داشت و بايد در زمان خدمت به مردم همه اختلافنظرها را کنار بگذاريم و با همفکري و تلاش اهداف توسعه شهر را به تحقق برسانيم.

پايان پيام   

  

 

تصاویر مرتبط