شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۵

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين:

پيشرفت فيزيکي 75 درصدي جدول‌گذاري معابر منطقه دو شهرداري قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت:جدول‌گذاري معابر منطقه دو شهرداري قزوين که با اعتبار 4 ميليارد و 700ميليون ريال از تيرماه سال‌جاري آغاز شده است از 75درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.


به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: با توجه به اينکه قدمت جداول بعضي از معابر منطقه 2 به چندين سال مي‌رسد و مقدار زيادي از اين جداول در معابر اصلي و فرعي تخريب يا از بين رفته‌اند هر ساله معاونت عمراني منطقه 2 با هماهنگي نواحي اين منطقه بعد از بازديد و بررسي جداول معابر اصلي و فرعي و همچنين درخواست شهروندان از طريق سامانه 137 و ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر و مديريت شهري اقدام به نوسازي و بهسازي جداول مي‌کند.

مدير منطقه دو شهرداري قزوين اضافه کرد: هدف از نوسازي جداول معابر فرعي زيباسازي معابر و اصلاح هندسي و هدايت صحيح آبهاي سطحي با شيب دقيق و آماده کردن معابر براي آسفالت عنوان کرد.
 
صادقي خطاب به شهروندان گفت: از وارد کردن ضربه و برخورد خودروها با جداول و شکستن آن‌ها براي خارج کردن آب‌هاي خانگي به طور جدي خودداري کنيد.
 
وي افزود: عمليات جدول گذاري درسال جاري در خيابان‌هاي مجاهد، نواب، حيدري، سعدي، بنياد شهيد، فلسطين، مجتمع ادرات، رسالت ،فردوسي شمالي،بلوارمدرس، کوچه‌هاي خيام و کوچه ياس اجرا شده است.         
پايان پيام              

 

تصاویر مرتبط