یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

کارت پارک‌هاي قديمي با شهروند کارت تعويض مي‌شود

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: در راستاي اجراي طرح جايگزيني شهروند کارت به جاي کارت پارک قابليت تعويض کارت پارک با شهروند کارت فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به جايگزيني شهروندکارت به جاي کارت پارک، شهروندان مي‌توانند کارت پارک قديمي خود را با شهروند کارت تعويض کنند.

وي اضافه کرد: در صورت تعويض کارت پارک با شهروند کارت با توجه به اينکه قيمت تمام شده شهروند کارت پنج هزار تومان است، قيمت کارت پارک دو هزار تومان محاسبه شده و متقاضي بايد سه هزار تومان ديگر پرداخت کند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: شهروندکارتي که دريافت مي‌شود خام است و قابليت شارژ مبالغ مختلف با ضريب دو هزار تومان تا هر مبلغي که مدنظر شهروند باشد را دارد.

عرشيان عنوان کرد: شهروندکارت نيز مانند کارت پارک روي شيشه جلوي خودرو و در قسمت چپ آن نصب مي شود تا پارکبان با نزديک کردن موبايل خود به کارت، اعتبار زماني و ريالي را براساس آخرين مصوبه شوراي اسلاي شهر قزوين از کارت برداشت کند.

وي با اشاره به مزاياي استفاده از شهروندکارت تصريح کرد: چنانچه قبل از اتمام اعتبار کسر شده همان پارکبان يا پارکبان ديگري به خودرو مراجعه کند با جمله «زمان دارد» مواجه مي شود و دستگاه مبلغي از کارت کسر نمي‌کند.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: در صورتي که اعتبار کارت تمام شود مي‌توان از طريق باجه هاي شهروند کارت، پارکبان يا فروشگاه هاي مجهيز به دستگاه شارژ شهروند کارت نسبت به شارژ شهروندکارت اقدام کرد.

عرشيان ادامه داد: براي اطلاع از باقيمانده کارت نيز مي توان به پارکبان يا فروشگاه هاي مجهيز به دستگاه شارژ شهروند کارت مراجعه کرد.

وي يادآور شد: همچنين وقتي پارکبان شهروند کارت را شارژ کرد، شهروند متقاضي شارژ شهروند کارت مي تواند از پارکبان تقاضا کند که مبلغ شارژ انجام شده را روي دستگاه به وي نشان دهد.

پايان پيام/

تصاویر مرتبط