10/20/2015

دربندي زاده، سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين:

11 پرونده تخلف تاکسيرانان به هيئت انضباطي سازمان ارجاع شد

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: 11 پرونده تخلف تاکسيرانان که در نيمه اول مهرماه سال جاري در واحد رسيدگي به شکايات سازمان مورد رسيدگي قرار گرفته است به هيئت انضباطي سازمان ارجاع شد

به گزارش روابط عمومي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين، عبدالعلي دربندي زاده افزود: يکي از وظايف سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين رسيدگي به شکايات ارسال شده توسط شهروندان است.

وي عنوان کرد: پس از بررسي شکايات مطرح شده در نيمه نخست مهر ماه سال جاري که توسط شهروندان به سازمان ارجاع داده شده بود، پرونده تخلف11نفر از تاکسيرانان تحت نظارت سازمان که نسبت به اخذ کرايه اضافه اقدام کرده بودند  براي تعيين تکليف به هيئت انضباطي سازمان ارجاع داده شده است.

سرپرست سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: در روند رسيدگي به تخلفات تاکسيرانان مواردي که نياز به هشدار، تذکر و پرداخت جريمه نقدي تا سقف مشخصي داشته باشد توسط واحد رسيدگي به شکايات بررسي مي شود.

دربندي زاده اظهار کرد: برخي از تخلفات به دليل تکرار توسط تاکسيران متخلف بايد به هيئت انضباطي سازمان تاکسيراني شهرداي قزوين ارجاع داده شود تا رأي نهايي در مور آن ها صادر شود.

وي با بيان اينکه رأي هيئت انضباطي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين لازم الاجراست، يادآور شد: اميدواريم ضمن ارائه آموزش ها و هشدارهاي لازم به تاکسيرانان در ارائه خدمات به شهروندان موفق عمل کنيم.

 

related images