چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۹

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي ويژه تاسوعا و عاشوراي حسيني از سوي اين سازمان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به نزديک شدن به تاسوعا و عاشورا حسيني به منظور فراهم ساختن حضور پررنگ شهروندان در مراسم عزاداري محدوديت‌هاي ترافيکي در محدوده‌هاي بلوار جمهوري اسلامي، خيابان تهران قديم، خيابان منتظري، خيابان شهداء، خيابان شهيد انصاري، خيابان پيغمبريه و مسيرهاي حرکت هيئت عزاداران به سمت امامزاده حسين در روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني و پيرامون مسجد سلطان سيد محمد محدوديت ترافيکي اعمال خواهد شد.

وي عنوان کرد: بر اساس مصوبه کميته فني شوراي ترافيک  استان 150دستگاه اتوبوس از سوي سازمان اتوبوسراني به منظور اياب و ذهاب رايگان عزاداران حسيني در پيرامون امامزاده حسين مستقر شده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد: از عزداران حسيني و شهروندان تقاضا مي‌شود با توجه به اين اقدامات حداقل مقدور کمتر در اين روزها از خودروهاي شخصي خود استفاده کنند و بيشتر براي اياب و ذهاب خود از ناوگان حمل و نقل عمومي که براي رفاه حال شهروندان قرار داده شده استفاده کنند.

وي بيان کرد: محوطه شمال شرقي و جنوب شرقي چهارراه اصفهان به عنوان پارکينگ خودروهاي سواري پيش بيني شده است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين افزود: بيشتر مشکلات ترافيکي در زمان پايان مراسم و بازگشت عزاداران حسيني است که بر اين اساس طبق هماهنگي با پليس راهور و همراهي شهرداري با اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي در هر تقاطع و معبر در محدوده پيرامون امامزاده حسين اقدام به روان سازي ترافيک خواهند کرد.

وي يادآور شد: اعمال اين محدوديت ها از بعدازظهر روز تاسوعا حسيني در کوچه‌هاي منتهي به معابر شهدا، پيغمبريه، شهيد انصاري و پيرامون امامزاده حسين انجام خواهد گرفت و اعمال اين محدوديت‌ها تا پايان روز عاشورا ادامه خواهد داشت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط