10/27/2015

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين؛

مدت زمان تعويض کارت پارک با شهروند کارت دو ماه است

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: مدت زمان تعويض کارت پارک با شهروند کارت دو ماه است و کارت پارک پس از اين بازه زماني قابل استفاده نيست.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود:  بازه زماني دو ماهه براي تعويض کارت پارک با شهروند کارت در نظر گرفته شده است و در اين مدت اگر اعتبار ريالي و زماني کارت پارک هر شهروند به اتمام رسيده باشد، مي‌تواند نسبت به تعويض آن با شهروند کارت اقدام کند.

وي عنوان کرد: در اين بازه زماني دو ماهه شهروندان براي استفاده از خدمات سازمان حمل و نقل و ترافيک شهروندي اعم از پارک حاشيه‌اي مي‌توانند از هر دو کارت استفاده کنند.

استفاده از شهروندکارت براي توقف در پارکينگ‌هاي شهرداري در آينده نزديک

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين تصريح کرد:  پس از اتمام اعتبار ريالي و زماني کارت پارک، امکان استفاده مجدد از آن وجود نداشته و بايد حتما با شهروند کارت تعويض شود.

عرشيان خاطرنشان کرد: اکنون شهروندان براي استفاده از خدمات سازمان اتوبوسراني از شهروند کارت استفاده مي کنند که با اقدامات صورت گرفته استفاده از اين کارت براي دريافت خدمات سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين نيز مقدور است.

وي يادآور شد: در آِنده نزديک پرداخت وجه توقف در پارکينگ هاي سطح شهر قزوين که تحت نظارت شهرداري قرار دارند نيز از طريق شهروندکارت امکان پذير مي شود و اين موضوع به تدريج به تمام خدمات حوزه حمل و نقل تعميم مي‌يابد.

پايان پيام

 

related images