پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۷

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

عدم تکريم ارباب رجوع اقتدار مديريتي نيست

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: عدم تکريم ارباب رجوع و آزار شهروندان به معناي اقتدار مديريتي نيست.


به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پژمانفرد در جمع مديران واحدهاي مختلف اين شهرداري با تاکيد بر اين که صندلي مديريت محل آزمون و خطا نيست،افزود :ريسک‌پذيري‌ بالا، شايسته سالاري، مشتري مداري،عزم جدي و مديريت جهادي لازمه‌هاي مديران شهري براي برداشتن گامه‌اي بلند است.

وي با تاکيد بر اينکه اگر مديري در بهره‌گيري صحيح از امکانات و اعتبارات و نيروي انساني به عنوان دو رکن اصلي توسعه پايدارکارآيي لازم راندارد، برغم ميل باطني بايد او را عنصر ناکارآمد و بدون صلاحيت ناميد.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد:تحقق مديريت جهادي نيازمند کار و تلاشي فراتر از قوانين جاري است.

پژمانفرد با تاکيد بر تکريم ارباب رجوع تصريح کرد: عدم توجه به تکريم ارباب رجوع و رعايت اصل مشتري  مداري مهمترين چالش براي جذب بودجه‌هاي نقدي است،چراکه مردم اصراري براي واريز پول به حساب شهرداري و در عينِ حال تحملِ حرفهاي درشت و نامهرباني را ندارند.

وي اضافه کرد: متاسفانه برخي عدم تکريم ارباب رجوع و آزارِ شهروندان را اقتدار مديريتي مي‎دانند که اين فرضيه نادرست است.

پژمانفرد با تاکيد برا ين که نمي‌توانيم روي زمين ماندن کارها را به تامين رضايت افراد گره بزنيم، بيان کرد:گاهي براي سلامتِ جامعه و تامين صرفه و صلاح شهر و شهروندان نيازمند اتخاذ تدابيري هستيم که شايد موجب نارضايتي برخي هم شود اما نمي‎توانيم روي زمين ماندن کارها و عقب ماندن از برنامه ريزي‎ها را به  تامين رضايت فرد يا گروهي گره بزنيم.

اين مسئول با بيان اينکه صندلي مديريت محل آزمون و خطا نيست،گفت: گاهي در عرصه مديريتي يک اشتباه به ظاهر کوچک گره‎اي بزرگ در اداره شهر ايجاد مي‌کند که بيانگر ضرورت توجه به اصل مشورت و همفکري در کارها و نگاه همه جانبه مديران در تصميم گيريهاي خرد و کلان است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط