پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۷

منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

آمادگي کامل شهرداري قزوين براي ارائه خدمات در زمان بارش‌هاي پاييزه

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: براي رفع آبگرفتگي احتمالي معابر در زمان بارش باران سازمان مديريت پسماند شهرداري آمادگي کامل را داشته و تمام توان خود را براي رفع آبگرفتگي هاي احتمالي به کار مي برد.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ منتظري با بيان اينکه در فصل پاييز قرار گرفته‌ايم و هر لحظه احتمال بارندگي و گرفتگي معابر در سطح شهر وجود دارد، افزود: طبق پيش بيني هاي سازمان هواشناسي مبني بر بارش‌هاي باران و گرفتگي معابر در روزهاي اخير نيروهاي خدماتي سازمان مديريت پسماند شهرداري جهت مقابله با هر گونه حوادث و بحران احتمالي در آمادگي به سر مي‌برند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به رفع آبگرفتگي هاي احتمالي اقدام کنند.

وي افزود: نيروهاي خدماتي سازمان با آماده‌باش کامل در سطح شهر، حضور يافته و با کنترل و هدايت آب‌هاي سطحي مانع از آبگرفتگي معابر خواهند شد.

اين مسئول با بيان اينکه 450 نيروي انساني اين سازمان در سطح ايستگاه‌هاي ششگانه سازمان مهياي انجام عمليات رفع آبگرفتگي سطح معابر و ديگر مشکلات ناشي از بارندگي‌ها هستند، ‌افزود: تمامي تمهيدات لازم براي ارائه خدمات و جلوگيري از آبگرفتگي در سطح خيابان‌ها و معابر در زمان بارش‌هاي متعارف انجام شده است که  علاوه بر خودرو ها و تجهيزات موجود مي‌توان به افزودن 5 دستگاه آتيسر،10 دستگاه پمپ آبکشي و...به ناوگان خدمات رسان سازمان به منظور تسريع در خدمات رساني به شهروندان اشاره کرد.

وي افزود: در زمان رگبار و بارندگي‌هاي شديد با توجه به زير ساخت‌هاي موجود و عدم کشش برخي انهار و کانال‌ها و همچنين هدايت فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهري، افزايش حجم آب در اين شبکه و خروج آب از منهول‌هاي شبکه فاضلاب و در نهايت جاري شدن در معابر شهر را بدنبال خواهد داشت که تا کاهش بارش و  فروکش کردن آب، احتمال  آبگرفتگي در معابر وجود دارد و امري اجتباب ناپذير خواهد بود.

منتظري اذعان کرد: در برخي معابر به دليل بي توجهي برخي شهروندان و رها کردن زباله در مسير انتقال آب، با آبگرفتگي مقطعي روبه رو مي شويم که اميدواريم با رعايت هرچه بيشتر شهروندان شاهد آبگرفتگي و مسدود شدن انهار بدليل تخليه زباله و گرفتگي جوي ها نباشيم.

وي اضافه کرد : در چند روز گذشته تاکنون به لطف خدا شاهد بارش‌هاي خوبي بوديم و آبگرفتگي هاي مختصري نيز در سطح شهر داشتيم که در کمترين زمان ممکن رفع گرديد‌.

مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خاطر نشان کرد: رضايت شهروندان بهترين دلگرمي براي مجموعه سازمان مديريت پسماند است وتلاش ما بر اين است که بهترين اقدامات در راستاي خدمت به شهروندان صورت گيرد.

منتظري در خاتمه گفت:در زمان بارش‌هاي شديد و در صورت ايجاد آبگرفتگي در معابر و جوي ها شهروندان مي‌توانند با سامانه137 و يا شماره تلفن هاي 33327565 و 33245070 تماس بگيرند تا اقدام لازم صورت گيرد.

پايان پيام

 

 

 

 

 

 

 

 

تصاویر مرتبط