شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۰۹

شهرداري قزوين ميزبان مديران شهرداري اردبيل

مديران و کارشناسان روابط عمومي و کارشناسان فرهنگي سازمان فرهنگي ورزشي و شهرداري اردبيل با حضور در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از نزديک با فعاليت، تجربيات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در جريان اين بازديد  به تشريح  فعاليت هاي اين سازمان و شهرداري قزوين پرداخت و  بر لزوم تقويت ارتباط بين عمومي شهرداري قزوين و اردبيل تاکيد کردند.

سعيد وزيري نژاد با بيان اين مطلب که تبادل تجربيات مختلف سبب ايجاد هم افزايي، رشد و شکوفايي بيش از پيش شهرداري ها مي شود، افزود: اميد است با انتقال اين تجربيات شاهد  افزايش رونق اشتغال به ويژه در حوزه هاي گردشگري در سطح کشور باشيم تا با ساختن کشوري سرافراز با شهرونداني آگاه و با نشاط با اقتدار بيشتري در عرصه  بين المللي زمينه ظهور امام زمان حضرت مهدي (عج) را فراهم کنيم.

وي با اشاره سابقه پايتختي قزوين در عهد صفويه و پيشينه غني تاريخي و فرهنگي قزوين، اظهار کرد: شهرداري قزوين در طول هشت سال گذشته تلاش کرده است با جذب سرمايه گذار و  بهره بردبرداري مناسب از ظرفيت هاي گردشگري اين شهر در حوزه هاي تاريخي، طبيعي، مذهبي عقب‌ماندگي‌هاي گذشته قزوين را جبران کند و در مسير تحول قدم بردارد.

وزيري نژاد همچنين به مکاتب خوشنويسي، نقاشي، نگارگري و موسيقي اشاره کرد و افزود: خوشنويسي قزوين با ظهور ميرعماد قزويني به نقطه اوج خود رسيد که در چند سال اخير قزوين يکي از شهرهاي مطرح در اين حوزه مي باشد.

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در ادامه افزود: شناسناندن و معرفي قزوين به گردشگران داخلي و خارجي يکي از اهداف اساسي شهرداري قزوين است که در همين راستا اقدام به اجراي ويژه برنامه هاي را در عرصه ملي و بين المللي نظير برگزاري جشنواره فرهنگي روز قزوين و  برگزاري اجلاس بين المللي شهرداران آسيايي نموده است.

منجم، رئيس اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين نيز در اين جلسه گفت: شعار شهرداري قزوين در طول هشت سال اخير قزوين در مسير تحول است که در همين راستا شهرداري پروژه هاي شاخص و خوبي را در حوزه گردشگري و خدمات شهري در سطح شهر اجرا کرده است که مي توان به احداث 25 بوستان، مجموعه 10 هکتاري دهکده طبيعت، مجموعه بزرگ تفريحي بوستان باراجين، سرمايگذاري در حوزه ايجاد سوئيت هاي گردشگري اقامتي، بازسازي حمام قجر و تبديل آن به موزه مردم شناسي قجر، بازسازي مجموعه تاريخي سعدالسلطنه و....  اجرا کرده است.

گفتني است، در اين جلسه توضيحاتي در خصوص شيوه برون سپاري فعاليت هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين توسط هاشم بابايي فر، مدير برنامه ريزي و توسعه سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين توضيحاتي ارائه شد و مقرر شد تا تجربيات سازمان در خصوص طرح محله ما، خانه هاي فرهنگي و خانه هاي شادي  در اختيار کارشناسان روابط عمومي و فرهنگي شهرداري اردبيل قرار گيرد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط