دوشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۱

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي پروژه درزهاي انبساط پل پارکينگ شهيد انصاري قزوين

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: پروژه درزهاي انبساط پل پارکينگ شهيد انصاري به طول 270متر در پنج محل با اعتبار 250ميليون تومان اجرا مي شود.


به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان افزود: با توجه به ضرورت اجراي درزهاي انبساط پل پارکينگ شهيدانصاري عمليات اجراي پروژه در هفته جاري آغاز شده است.

وي با اشاره به متراژ درزهاي انبساط پارکينگ مذکور اضافه کرد: مجموع درزهاي انبساط پروژه مذکور به طول 270 متر بوده و در پنج محل اجرا مي شود.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: درزهاي انبساط پروژه مذکور همزمان  با اجراي پل پارکينگ به واسطه وجود عمليات عمراني اجرا نشده بود و هر سال با شروع فصل زمستان شاهد سرريزآب هاي سطحي و نزولات آسماني به داخل پارکينگ و خسارت به خودروهاي داخل مجموعه بوديم.

عرشيان تصريح کرد: با اجراي اين پروژه و انجام لايه دوم روکش آسفالت آب هاي سطحي به انهار اطراف هدايت و از خسارت هاي وارده به خودروها جلوگيري مي شود.

وي با اشاره به ميزان اعتبار هزينه شده براي اجراي اين پروژه گفت: ميزان اعتبار در نظر گرفته شده براي اجراي اين پروژه 250 ميليون تومان بوده و مدت زمان اجراي پروژه نيز دو ماه است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: برابر هماهنگي هاي انجام شده با پليس راهور در هنگا اجراي پروژه محدوديت هاي ترافيکي به اندازه نصف محور با رعايت مسائل ايمني انجام مي شود.

عرشيان يادآور شد:  لازم است کسبه و شهروندان محترم با رعايت حق تقدم و توجه به علائم تابلوها با احتياط کامل از محور عبور کرده و از پارک‌هاي حاشيه‌اي غيرضروري خودداري کنند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط