دوشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۸

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

آغاز عمليات عمراني احداث سرويس بهداشتي در مينودر قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: با توجه به نياز شهروندان منطقه سه شهرداري قزوين امسال احداث سرويس بهداشتي در شهرک مينودر جانمايي شده و هم‌اکنون عمليات عمراني اين پروژه آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ کيومرث فدائي‌فر افزود: با توجه به احداث بوستان محلي مالکانه در اين شهرک، احداث يک سرويس بهداشتي در جنب اين بوستان در برنامه کاري قرار گرفته است.

اين مقام مسوول افزود: اين سرويس بهداشتي از 7 چشمه 3 چشمه براي خانم‌ها و 4 چشمه براي آقايان برخوردار است.

فدائي‌فر بيان کرد: عمليات عمراني احداث اين سرويس بهداشتي آغاز شده و براي اجراي اين پروژه 70 ميليون تومان اعتبار پيشبيني شده است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: با توجه به شرايط آب و هوا تلاش خواهد شد عمليات عمراني اين پروژه تا پايان سال به پايان برسد.

وي افزود: امسال در اين منطقه احداث دو سرويس بهداشتي در برنامه کاري قرار گرفت که اولي در جنب بوستان محلي پونک در خيابان مصيب مرادي احداث شد و دومي هم در جنب بوستان محلي مالکانه در حال احداث است.

مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اظهار اينکه احداث سرويس بهداشتي در اين منطقه يکي از خواسته‌هاي شهروندان ساکنان منطقه سه شهرداري قزوين است، گفت: کمبود سرويس هاي بهداشتي در اماکن عمومي و معابر باعث شده نياز به سرويس‌هاي بهداشتي عمومي مناسب و مجهز در سطح شهر بيش از گذشته احساس شود.

اين مقام مسوول با بيان اينکه دسترسي آسان و سريع شهروندان به امكانات و خدمات شهري يكي از مهم‌ترين وظايف مديريت شهري در هر شهري است، افزود: احداث سرويس بهداشتي در ساير اماکن عمومي در منطقه سه شهرداري قزوين در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به اختصاص بودجه اجرايي خواهد شد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط