سه‌شنبه ۱۳۹۴/۰۸/۱۹

قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين:

المان ميدان مينودر قزوين نور پردازي شد

داريوش قاسمي، سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: با هدف ارتقاء منظر شبانه، المان ميدان مينودر قزوين نورپردازي شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ داريوش قاسمي با اشاره به اينکه نورپردازي احجام و المان­هاي شهري، با عث مي‌شود تا تصويري روشن در ذهن شهروندان و مسافران عبوري  به وجود آورد، افزود: نورپردازي اين المان با توجه به اينکه در ورودي شهر قزوين قراردارد و به دليل دارا بودن ابعاد بزرگ از فاصله دور نيز قابل رويت مي باشد، با هدف ارتقاء منظر شبانه از سوي اين سازمان اجرا شده است.

وي با ذکر اين مطلب که المان اين ميدان به دليل عدم وجود نور مناسب از فاصله دور قابل رويت نبوده است، يادآورشد: با توجه به اينکه مرحله دو محوطه اين ميدان اجرايي نشده بود ،سازمان اقدام به نورپردازي موقت کرده  بود که در سال جاري با اجرايي شدن محوطه  طراحي مجدد و دائمي نورپردازي اين ميدان اجرا شد.

قاسمي با اشاره به اقدامات انجام شده براي نورپردازي اين المان خاطر نشان کرد: در اين طرح از 42 عدد پروژکتور 400 وات وچهارعدد پروژکتور 150 وات جهت تامين نور روي همه سطوح استفاده شده است.

وي ادامه داد: رنگ نور کلي بنا سفيد انتخاب شده تا تاکيد بيشتري بر رنگ مواد اصلي که  سفيد مي باشد داشته باشد، در جبهه شرقي المان نيز از ترکيب نور سبز و سفيد استفاده شده که برايده اصلي طرح که "قزوين شهر مينودري" مي باشد تاکيد دارد.

اين مقام مسئول نقش نور پردازي  المانها را در ايجاد سلامت رواني شهروندان بسيار موثر دانست و خاطر نشان کرد: اميدواريم  بتوانيم  با بهره‌گيري از روش هاي نوين در زمينه آراستگي شهري، با  ايجاد روحيه نشاط، سيمايي درخور شأن شهروندان ايجاد کنيم و تصوير زيبايي از قزوين را در ذهن مسافران و ميهمانان اين شهر ثبت کنيم

 

تصاویر مرتبط