چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۰

فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

مراحل پاياني پروژه تراش آسفالت سطح منطقه سه شهرداري قزوين

کيومرث فدائي‌فر، مدير منطقه سه شهرداري قزوين گفت: عمليات عمراني تراش آسفالت سطح منطقه سه شهرداري قزوين با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر آغاز شد که اکنون در مراحل پاياني کار قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ فدائي‌فر افزود: امسال براي تراش آسفالت سطح اين منطقه 400 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت که اکنون از 90درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.

وي با اشاره به اهميت اجراي اين پروژه توضيح داد: با توجه به اينکه هزينه روکش آسفالت بسيار گران است با تراشيدن آسفالت‌هاي خراب شده در خيابان‌هاي اصلي، اجراي روکش آسفالت را 2 تا 3 سال به تاخير مي‌اندازد.

فدائي‌فر اضافه کرد: امسال که تلاش بر اين بود که کيفيت اجراي اين پروژه در سال جاري نسبت به سال گذشته بهتر باشد، اين پروژه با کيفيت مناسب و سرعت بيشتر اجرايي شد.

وي با بيان اينکه عمليات تراش آسفالت نزديک به 20هزار مترمربع در برنامه کاري امسال قرار داشت، اظهار کرد: مرمت و حفظ و نگه‌داري خيابان‌هاي اصلي سطح منطقه از اهداف اصلي اجراي اين پروژه است.

اين مقام مسوول اضافه کرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش کرد به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.

فدائي‌فر بيان کرد: امسال با توجه به اهميت اجراي پروژه اعتبار عمليات عمراني اين پروژه نسبت به سال گذشته افزايش خوبي داشت.

 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط