چهارشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۰

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري آزمون آمادگي جسماني آتش نشانان قزوين

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: آزمون آمادگي جسماني شش ماهه دوم آتش نشانان قزوين، در سالن ورزشي کانون برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛  ذوالقدر افزود: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، آتش نشانان با آمادگي مطلوب در اين آزمون‌ها شرکت کرده و توان ورزشي خود را ارزيابي کردند.
وي يکي از شاخصه‌هاي رايج ميزان آمادگي جسماني آتش‏ نشانان را سنجش  توانايي و ارزيابي فاکتورهايي از قبيل سرعت، استقامت، انعطاف‏ پذيري، قدرت و چابکي در قالب برگزاري آزمون‏‌هاي مختلف دانست که آزمون آمادگي جسماني و تست عملياتي ورزشي يکي از اين آزمون‏‌هاست.
ذوالقدر گفت: اين آزمون‌ها هر ساله در دو نوبت براي تمامي پرسنل عملياتي سازمان برگزار مي‌شود.
وي هدف از برگزاري اين آزمون در سازمان آتش‏ نشاني قزوين را نقش پررنگ و حائز اهميت آمادگي جسماني آتش‏ نشانان در روند خدمات‏ دهي به شهروندان و نجات جان و مال آنها عنوان کرد.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: در واقع سازمان‏هاي امدادي پويا و آماده در سطح کشور سازمان‏هايي هستند که علاوه بر دارا بودن دانش و تجربه و امکانات و تجهيزات لازم از افرادي با توان جسماني بالا در حيطه خدمت‏ رساني به شهروندان بهره مي‏‌گيرند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط