پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۱

ابراهيمي، مدير عامل آرامستان‌هاي شهرداري قزوين:

آرامستان قزوين، مجهزترين و زيباترين آرامستان کشور است

آرامستان بهشت فاطمه(س) با دارا بودن تجهيزات کامل فضاي سبز در مساحتي بالغ بر 2 هزار هکتار از کارآمدترين آرامستان هاي کشور محسوب مي شود و در اين بين حائز رتبه نخست است.

مديرعامل سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين گفت: آرامستان بهشت فاطمه(س) با دارا بودن تجهيزات کامل فضاي سبز در مساحتي بالغ بر 23 هکتار از کارآمدترين آرامستان هاي کشور محسوب مي شود و در اين بين حائز رتبه نخست است.  

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين و به نقل از خبرگزاري فارس؛ غلامرضا ابراهيمي گفت: سالن تطهير معراج اين آرامستان مجهز به تصفيه خانه فاضلاب، دستگاه بي خطر ساز شيميايي براي از بين بردن کليه زباله ها، لوازم و البسه اموات، سه دستگاه هواساز و اگزاست فن براي پاکسازي هواي داخل مجموعه است.

وي افزود: دو سردخانه به صورت انفرادي به ظرفيت 76 کشو شامل دو بخش بالاي صفر جهت اجساد روزانه و زير صفر و يک سردخانه عمومي با گنجايش دو هزار نفر براي استفاده در موارد بحران و ضروري در اين مجموعه پيش بيني شده است.

ابراهيمي اظهار داشت: دامنه فعاليت اين سازمان حوزه شهر قزوين بوده ولي به جهت امکانات و تجهيزات مناسب علي الخصوص در بخش تغسيل، تفکين و حمل اموات عملا به بخش قابل توجهي از شهرهاي استان خدمات مي دهد.

 

راه اندازي بازيگاه کودک

وي راه اندازي بازيگاه کودک را يکي ديگر از اقدامات اين سازمان دانست و گفت: سازمان آرامستان هاي شهرداري قزوين به منظور ايجاد فضاي مناسب براي خانواده هايي که تمايل ندارند کودکانشان در مراسم تشيع حضور داشته باشند، بازيگاهي را در آرامستان بهشت فاطمه(س) راه اندازي کرده است که به موجب اين بازيگاه، کودکان مي توانند تا پايان مراسم تشيع از فضا و امکانات بازيگاه استفاده کنند.

 

تصاویر مرتبط