یکشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۴

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اصلاح هندسي 12 نقطه سطح شهر قزوين

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: اعضاء کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر قزوين از سازمان ترافيک بازديد کردند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان در جريان بازديد اعضاء کميسيون حمل و نقل و ترافيک شوراي اسلامي شهر قزوين از سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با ارائه گزارش عملکرد 8ماهه اين سازمان افزود:  يکي از مأموريت‌هاي سازمان اجراي پروژه‌هاي عمراني در راستاي ايمن سازي معابر سطح شهر قزوين است.

وي افزود: در اين راستا نقاط حادثه خيز سطح شهر قزوين که نيازمند اصلاح هندسي بود شناسايي شد و اصلاح هندسي 12 نقطه سطح شهر قزوين در دستورکار سازمان قرار گرفته است.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اضافه کرد: تعمير و نگهداري چراغ‌هاي راهنمايي، بررسي وضعيت ايمني عابران پياده با تأکيد بر محور نوروزيان، بلوار شهيدبهشتي و شهيد لشگري، نصب آسانسور در پل عابرپياده شهيدبابايي، بررسي وضعيت پل‌هاي عابرپياده سطح شهر و طرح توسعه آن از ديگر اقدامات صورت گرفته در 8 ماهه نخست سال جاري بوده است.

عرشيان با بيان اينکه مناسب سازي گذرگاه‌هاي عابرپياده سطح شهر جزو اولويت‌‎هاي  کاري سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين به شمار مي رود، گفت: وضعيت گذرگاه‌هاي عابرپياده به صورت مستمر بازرسي مي‌شود تا گذرگاه‌هايي که نيازمند مناسب سازي است در اسرع وقت مناسب سازي شود.

وي با اشاره به اجراي طرح کارت پارک منطبق بر شهروند کارت يادآور شد: اجراي طرح کارت پارک همخوان با شهروندکارت از ديگر برنامه هاي در حال اجراي سازمان است که در نتيجه آن 60 درصد از تراکنش‌ها به صورت رايگان بود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط