11/17/2015

نصرتي، شهردار قزوين خبر داد؛

نصب 25 کانکس سرويس بهداشتي در شهر قزوين

شهردار قزوين از انعقاد قراردادي با بخش خصوصي به روش BOT براي استقرار 25 کانکس سرويس بهداشتي در 25 نقطه از شهر قزوين در نقاط پرتردد خبر داد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي افزود: شهرداري قزوين به دليل مشکل تملک زمين جهت احداث سرويس بهداشتي از ورود بخش خصوصي به روش  BOT استفاده کرده است.

اين مقام مسوول بيان کرد: در مرحله اول اجراي اين قرارداد روز پنج شنبه 28 آبان روز جهاني توالت، سه کانکس در سه نقطه از شهر قزوين نصب خواهد شد.

وي گفت: در مرحله اول سه کانکس در روبروي بيمارستان ولايت در شهرک مينودر، پائينتر از دانشگاه غزالي در شهرک مينودر و روبروي ميدان تهران قديم نصب خواهد شد.

نصرتي اظهار کرد: همه هماهنگي‌هاي لازم قبل از نصب کانکس‌ها بر عهده شهرداري قزوين است و هزينه‌هاي نصب و مديريت اين کانکس‌ها بر عهده بخش خصوصي مي‌باشد.

وي توضيح داد: قراردادهاي بي.او.تي (B.O.T) يا ساخت، بهره‌برداري و انتقال ( واگذاري ) به قراردادهايي گفته مي‌شود که در آن شرکت يا شرکتهايي در قبال امتيازاتي، اقدام به اجراي پروژه‌هاي سنگين ( به لحاظ مالي ) کرده و بعد از مدت محدودي از پروژه اجرا شده، منتفع گرديده و سپس پروژه يعني مستحدثات را به طوريکه امکان فعاليت کامل را داشته باشد، بلاعوض به طرف ديگر که - عموما دولت‌ها يا شرکت‌هاي وابسته به دولت مي‌باشند - انتقال مي‌دهند.

شايان ذکر است؛ دبيرخانه دائمي همايش سرويس هاي بهداشتي عمومي از طريق  نشاني الکترونيکي Publictoilet@qazvin.ir  آماده دريافت نظرات و پيشنهادات و انتقادات شما است.

پايان پيام

 

related images