پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۸/۲۸

محمدي، نماينده مردم قزوين:

مديريت شهري قزوين دغدغه توزيع عالادنه امکانات شهري را از بين ببرد

داود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي گفت: مديريت شهري توانست با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان جنوب قزوين، دغدغه توزيع عالادنه امکانات شهري را از بين ببرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين، محمدي در آئين افتتاح بوستان ملاخليلا به عنوان بزرگترين بوستان شهري در منطقه جنوب قزوين که با حضور مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: توزيع عادلانه امکانات شهري از دغدغه‌هاي اصلي مسوولان بود که اکنون شاهد هستيم مديريت شهري با اتحاد و همدلي پروژه‌هاي شاخص و ماندگاري را در جنوب قزوين اجرايي کرده است.

وي اظهار کرد: مديريت شهري قزوين علاوه بر ايجاد اتحاد و همدلي توانست با هنر خلق منابع مالي پايدار و جديد، پروژه‌هاي ارزشمند و ماندگاري را اجرايي کند.

محمدي با اشاره به شرايط سخت اقتصادي گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در اين شرايط اقتصادي بسيار ارزشمند است.

نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر مستمر بودن ارائه خدمات ارزشمند مديريت شهري افزود: در چند سال اخير مديريت شهري قزوين توانست با اجراي پروژه‌هاي شاخص و ماندگار پويايي و تحرک را در شهر ايجاد کند.

وي از عوامل اجرايي اين پروژه تقدير و اظهار کرد: اين بوستان در کشور منحصر به فرد است و بافت سنتي ارزش اين بوستان را چند برابر کرده است.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط