9/16/2014

فدايي‌فر، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

منطقه يک شهرداري قزوين به استقبال مهر مي‌رود

منطقه يک شهرداري قزوين در آستانه سال تحصيلي جديد به استقبال مهر مي رود.

 

مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: منطقه يک شهرداري قزوين در آستانه سال تحصيلي جديد به استقبال مهر مي رود.
به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛کيومرث فدايي فر افزود: در آستانه بازگشايي مدارس شهرداري منطقه يک هر سال با اجراي طرح از خانه تا مدرسه به استقبال مهر مي رود.
وي تصريح کرد: در اين راستا برخي پروژه هاي عمراني منطقه يک شهرداري قزوين از جمله پياده روسازي خيابان‌هاي بوعلي و تهران قديم و بسترسازي رودخانه نواب بر اساس برنامه زمان بندي شده به پايان خواهد رسيد.
مديرمنطقه يک شهرداري قزوين بيان کرد: با توجه به تاکيدات مکرر به پيمانکاران و ناظران پروژه ها از آنان خواسته شده است با توجه به جايگاه و اهميت پروژه ها، اين پروژه ها در زمان مقرر تکميل و به بهره برداري برسد.
فدايي فر با اشاره به اينکه همچنين در آستانه سال تحصيلي جديد هيچگونه مجوز حفاري براي شرکت هاي خدمات رسان صادر نخواهد شد، اذعان کرد: در آستانه سال جديد از 15شهريور ماه تا 15مهرماه سال جاري مجوز حفاري براي شرکت هاي خدمات رسان صادر نخواهد شد و اين شرکت ها با همکاري شهرداري بايد نسبت به آماده سازي معابر براي دانش آموزان اقدام کنند.
وي خاطرنشان کرد: همچنين با پيگيري هاي انجام شده سازمان ترافيک شهرداري قزوين نسبت به خط کشي خيابانهاي فاقدخط کشي وخط عابر پياده خواهد کرد.
فدايي فر در پايان اظهار اميدواري کرد:با اقداماتي که شهرداري در حال انجام آن است شاهد آغاز سال تحصيلي خوب و مطلوب براي دانش آموزان وخدمات بهتر به شهروندان باشيم.
پايان پيام

 

related images