پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۷/۰۳

شمسيني، مدير هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين مطرح کرد؛

ضرورت همکاري دو جانبه شهروندان با مسوولان

با همکاري دو جانبه شهروندان و مسئولان مي‌توان به اهداف عاليه مديريت شهري رسيد و بر اين اساس همکاري و مشارکت دو جانبه شهروندان و مسوولان ضروري است.

عليرضا شمسيني، مدير هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين گفت: با همکاري دو جانبه شهروندان و مسئوولان مي‌توان به اهداف عاليه مديريت شهري رسيد و مشارکت مردمي در مسائل فرهنگي، اجتماعي و عمراني راه گشاي مشکلات پيش رو نديريت شهري خواهد بود.
به گزارش روابط عمومي اداره هماهنگي امور نواحي شهرداري قزوين؛ شمسيني در نشست تخصصي با رئيس کميسيون شوراياران، امام جماعت، رئيس ناحيه و اعضاي شوراياري در ناحيه امامزاده حسين (ع) افزود: در هر زمان که شهروندان در کنار مسئولان بودهاند، نتيجه کارها مثبت شده است.
وي تاکيد کرد: رئيس ناحيه به عنوان نقطه اتصال اين مشارکت است و مي‌تواند با استفاده از پتانسيل هاي موجود به ويژه هيئت امنا، امام جماعت مساجد و همچنين اعضا شوراياري که در گذشته هم ثابت کرده اند بازوان توانمند اين حوزه بوده‌اند موقعيت‌ها را تبديل به فرصت کند.
صديقي رئيس کميسيون شوراياران و عضو شوراي اسلامي شهر نيز گفت: با توجه به اينکه اين ناحيه از نظر تاريخي، فرهنگي و گردشگري با وجود بقعه مبارکه امامزاده حسين (ع) از اهميت ويژه اي برخوردار است، شهرداري قزوين نيز اهميت ويژه اي به اين منطقه داده و پروژه هاي متعددي را در جنوب شهر در دست اجرا دارد.
پايان پيام

تصاویر مرتبط