9/28/2014

شفيعي، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

برنامه‌هاي روز آتش نشاني براي تقدير از آتش نشانان است

به مناسبت هفتم مهر ماه، برنامه‌هاي روز آتش نشاني و ايمني از سوي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين تشريح شد.

سيد علي شفيعي، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: به مناسبت هفتم مهر ماه، روز آتش نشاني و ايمني برنامههاي مختلفي توسط اين سازمان برگزار ميشود.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ شفيعي افزود: اين برنامه ها در راستاي تقدير از آتش نشانان و معرفي اقدامات فداکارانه آن‌ها در شهر صورت مي گيرد.
وي عنوان کرد: تقدير از خانواده هاي اين قشر پر تلاش در غالب برگزاري مسابقات مختلف از ديگر اقدامات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين است.
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين برگزاري صبحگاه مشترک در روز هفتم مهر ماه با حضور مديران استاني و شهري و برگزاري مانور عملياتي و آموزشي  در روز سوم مهر ماه در  مجتمع مسکوني ميلاد را از جمله برنامه هاي اين سازمان عنوان کرد.
وي حضور در نماز جمعه در روز چهارم مهر ماه، حضور در سازمان انتقال خون و اهداء خون در روز ششم مهر ماه، ثبت نام و عضويت در طرح اهداء عضو به صورت داوطلبانه توسط جمعي از آتش نشانان، برگزاري مسابقه پيام کوتاه شهر ايمن که از اول مهرآغاز و تا هفتم مهر ماه، برگزاري مسابقه فرهنگي ويژه کارکنان که از اول مهرآغاز و تا هفتم مهر ماه، برپايي مراسم قدرداني از آتش نشانان قزوين در روز پنجم مهر ماه و آموزش کودکان در ايستگاه شهيدبابايي از اول تا هفتم مهر ماه را از اقدامات فرهنگي اين روز نام برد.
اين مسوول برگزاري مسابقه سنگنوردي در روز سوم مهر ماه، برگزاري مسابقه آمادگي جسماني در روز سوم مهر ماه و برگزاري مسابقه دارت در روز پنجم مهر ماه را از اقدامات ورزشي براي روز آـش نشاني بيان کرد.
 
پايان پيام

 

related images