یکشنبه ۱۳۹۳/۰۹/۰۲

منتظري، مدير عامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين خبر داد؛

آماده‌سازي 30 دستگاه خودرو براي برف‌روبي شهر قزوين

سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين براي خدمات رساني مناسب در زمان بارش برف و کولاک و يخبندان 30 دستگاه خودرو سنگين و نيمه سنگين را براي برف روبي تجهيز و آماده کرده است.

مجتبي منتظري، مديرعامل سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين گفت: اين سازمان  براي خدمات رساني مناسب  در زمان بارش برف و کولاک و يخبندان 30 دستگاه خودرو سنگين و نيمه سنگين را براي برف روبي تجهيز و آماده کرده است.

به گزارش روابط عمومي سازمان مديريت پسماند شهرداري قزوين؛ مجتبي منتظري افزود: سازمان مديريت پسماند  شهرداري قزوين با تمام امکانات و ماشين آلات از هم اکنون آمادگي کامل براي رفع آبگرفتگي و برف روبي سطح خيابان و معابر عمومي در سطح شهر  را دارد.
منتظري تاکيد کرد: در راستاي آماده سازي براي فصل برفروبي و يخبندان و براي تجهيز ادارات شش‌گانه تنظيف و جمع آوري پسماند و همچنين اداره هدايت آب‌هاي سطحي، 4 دستگاه گريدر، 10دستگاه تيغه برفروب، 4 دستگاه خودرو مکانيزه نمک پاش، 4 دستگاه خاور، 4 دستگاه لودر و 2دستگاه باب کت (ميني لودر)، 2 دستگاه تويوتاي عملياتي آماده و تجهيز شده است تا در کمترين زمان ممکن تمامي مسير ها بازگشايي و مشکلي براي تردد شهروندان حاصل نشود.
وي در ادامه افزود: بيش از 500تن نمک و ماسه مورد نياز  نيز براي جلوگيري از يخبندان و استفاده در مسيرهاي حادثه خيز در سه نقطه از شهر ذخيره شده است تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گيرد.
وي عنوان کرد: براي خدمات رساني به نواحي منفصل برنامه ريزي لازم صورت گرفته که عمدتا با محوريت مسئولان نواحي شهرداري انجام خواهد شد و در همين رابطه گريدر، خودرو نمک پاش و کاميون ده تن برف روب نيز  در نواحي منفصل مستقر خواهند شد.
منتظري با اشاره به فعاليت نيروي انساني آماده به کار  در اين بخش يادآور شد: در همين راستا بالغ بر 450 نفر نيروي انساني در حوزه‌هاي مختلف سازمان در سطح شهر در قالب طرح زمستاني آماده خدمات رساني و بکارگيري مي باشند.
اين مسئول خاطرنشان کرد: با همدلي و همراهي در سايه برنامه ريزي صورت گرفته و در نهايت همراهي شهروندان مي‌توان مشکلات ناشي از بارش برف را به شکل قابل ملاحظه اي کاهش داد تا زمينه آرامش مردم شريف قزوين در زمستان امسال فراهم آيد.
منتظري با تاکيد بر نقش مردم در مديريت شهري، تصريح کرد: شهروندان جزو اصلي شهر هستند و نقش کليدي در مديريت آن دارند، بنابراين از شهروندان مي خواهيم در تمام امور مديريت شهري، هميشه همراه و همگام با شهرداري باشند به خصوص در مواقع بارش ها و در صورت مشاهده آبگرفتگي و يا نياز به برف روبي با سامانه 137 و يا شماره تلفن هاي 33327565 و 33242474 تماس حاصل کنند تا سازمان با اولويت بندي و احتساب نقاط بحران خيز و حساس تمامي درخواست ها و پيام هاي شهروندان را در کمترين زمان ممکن پاسخ داده و آنها را رفع کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط