پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۷/۰۷

فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آئین افتتاح ایستگاه آتش نشانی اندیشه؛

اتمام پروژه های نیمه تمام و عدالت اجتماعی در مناطق متصل و منفصل شهری از اولویت های شورای ششم است

یکی از اهداف مهم و اولویت شورای ششم اتمام پروژه های نیمه تمام و ایجاد عدالت اجتماعی در مناطق مختلف شهر و نواحی منفصل و متصل شهری است.

به  گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در آئین افتتاح ایستگاه آتش نشانی ناحیه اندیشه ضمن تبریک هفتم مهرماه، روز آتش نشانی  به آتش نشانان، با بیان این مطلب افزود: اعضای شورای ششم همواره بر بر اتمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام و توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف شهر و نگاه ویژه به مناطق کم برخوردار و محروم شهر تاکید دارند و معتقدند باید خدمات ارائه شده در مناطق متناسب با نیاز و برپایه عدالت باشد.

وی با اشاره به نخستین مصوبه این شورا گفت: اولین مصوبه شورای ششم پیگیری مشکل ساخت و ساز در ناحیه اندیشه بود که با همت استاندار، معاونین ایشان، دستگاههای نظارتی و اجرایی این اتفاق افتاد و این خبر خوش کام شهروندان این منطقه را شیرین کرد.

فرمانی تصریح کرد: هر جا که مسئولان ید واحده بوده اند توانسته اند مشکلات مردم را هم مرتفع کنند و هر جا که اتحاد وجود نداشته، مشکلات مردم نیز حل نشده باقی مانده است که امیدواریم با یاری خداوند، همیاری همدیگر و با جدیت بیش از پیش هر مشکلات فراروی شهرو شهروندان فهیم قزوینی یکی پس ازدیگری مرتفع شود وشاهد توسعه خدمات به ویژه در نواحی کم برخوردار شهر باشیم .

وی خاطر نشان کرد: همه تلاش اعضای شورا بر این اصل استوار است که قزوین به شهری برخوردار برای زندگی تبدیل شود و شهروندان ساکن در هر نقطه از شهر و نواحی منفصل و متصل بتوانند به سادگی به همه امکانات شهری دسترسی داشته باشند.

فرمانی ادامه داد: در این راستا اتمام پروژه ایستگاه آتش نشانی ناحیه اندیشه برای امداد  ونجات و اطفای حریق و پوشش محورهای مواصلاتی شهرک اندیشه، نجف آباد، حسن آباد و وثوق آباد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ایستگاه شماره 10 آتش نشانی ناحیه اندیشه در زمینی حدود850متر در  520متر مربع زیربنا احداث شده که در حال حاضر با سه دستگاه ماشین آلات و سه نفر نیرو تجهیز شده و با بهره برداری از این ایستگاه، خدمات رسانی به جمعیت سه هزار و 600نفری این ناحیه انجام خواهد شد.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط