یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳

در جلسه تلفیق سه کمیسیون شورای اسلامی شهر قزوین صورت گرفت؛

بررسی تقسیم قدرالسهم شرکای برج تجارت قزوین

جلسه تلفیق کمیسیونهای شهرسازی و خدمات شهری با مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری و املاک و حقوقی با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد‌.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه تلفیق کمیسیونهای شهرسازی و خدمات شهری،مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری و املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور حداکثری اعضا، حجت الاسلام محمودی کلایه رییس سازمان نوسازی بهسازی، رشوند رییس اداره بازآفرینی شهری، زرگر مدیر مالی سازمان آتش نشانی و با هدف بررسی لوایح مربوطه شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه،لایحه شهرداری قزوین پیرامون در خواست صدور مجوز برای ملک قولنامه ای با کاربری مذهبی مورد ادعای آقای سیف علی چگینی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد تا اطلاعات پرونده ملکی به صورت کامل به شورا ارایه شود و سپس پیرامون آن تصمیم گیری شود.

در ادامه جلسه، بررسی لایحه سازمان آتش نشانی در خصوص واگذاری دو باب مغازه از طریق تشریفات قانونی و سامانه ستاد در دستور کار قرار گرفت و مورد موافقت قرار گرفت.

در  بخش دیگر این جلسه لایحه دوفوریتی پیشنهادی مجوز تقسیم سهم هر یک از شرکا در پروژه برج تجارت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و صورتجلسه میان شرکت‌های توسعه مسکن تهران و آذربایجان و شهرداری قزوین بازخوانی شد و نحوه تقسیم بندی قدرالسهم شرکا مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای کمیسیون نیز ضمن بررسی مفاد صورتجلسه، بر لزوم ارایه لایحه جداگانه برای موارد تعیین تکلیف نشده از سوی شرکا از جمله تاخیر تحویل پروژه، هزینه های انشعابات،هزینه های اضافه بنای احداث شده و ... و توجه به کاربری‌های عمومی تاکید نمودند.

همچنین این لایحه جهت اصلاحات و  شفافیت بیشتر به شهرداری عودت داده شد تا در جلسه آتی مجددا در کمیسیون مربوطه مورد بررسی قرار گیرد و راهی صحن شورا جهت تصمیم گیری نهایی شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط