سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۵

عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

مصادیق مشوق ها برای پروژه های سرمایه گذاری مشخص باشد

عضو شورای اسلامی شهرقزوین خواستار تعیین مصادیق برای ارایه بسته های تشویقی جهت تسهیل در روند سرمایه گذاری در پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی شد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین ،فرج اله فصیحی رامندی عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد،با اشاره به لایحه بسته های تشویقی در پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی اظهارکرد:  باید شهرداری مصادیق مشوقات را در بسته های تدوین شده جهت پروژه های سرمایه گذاری و مشارکتی مشخص کند.  

 
وی ادامه داد: آن مواردی که به عنوان مشوق در بسته ها لحاظ شده باید به صورت شفاف مشخص باشد تا بتوانیم به آن استناد نماییم.
 
فصیحی رامندی همچنین تاکیدکرد: تعدادی از پروژه های شهرداری قزوین به صورت نیمه کاره است و می توان برای تکمیل این پروژه ها از ظرفیت سرمایه گذاران استفاده کرد و با گنجاندن مشوق هایی  شامل تخفیف در عوارضات و یا مساعدتهای دیگر این پروژه ها را به سرانجام رساند.
 
به گفته فصیحی رامندی ضرورت دارد تا مفاهیم و تعاریف مشوق ها به صورت جزیی در لایحه قید شود و به صورت موردی برای هر پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی موارد تشویقی ارایه شود.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط