سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۶

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرقزوین خبر داد؛

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی شهرداری به مساجد شهر قزوین در سال جاری

با مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین براساس فهرست نیازهای عمرانی مساجد قزوین و ارزیابی های صورت گرفته شهرداری قزوین ۱۰۰میلیارد ریال مساعدت و حمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهرقزوین،قاسم اللهیاری دبیر و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهرقزوین در جلسه علنی شورا با بیان این خبراظهار کرد:با توجه به فهرست نیازهای عمرانی مساجد شهر قزوین صدو پنج میلیارد و نهصد میلیون ریال در قالب کمک عمرانی به ۱۱۸ مسجد در شهر قزوین مساعدت شده است .
 
وی افزود: با توجه به فعالیت مساجد سطح شهر قزوین، عموما شاهد گزارش هایی در خصوص مشکلات این اماکن در بخش سرویس های بهداشتی، مرمت سقف و کف و یا ساخت و سازهای مربوط به نمای مساجد هستیم که ضرورت دارد تا درقالب کمک عمرانی به مساجد در شورا و مدیریت شهری مورد توجه قرار گیرد لذا برای اعتبار این ردیف در سال جاری بالغ بر ده میلیارد تومان اختصاص یافت.
 
اللهیاری با تاکید بر ضرورت ضابطه مند بودن کمک به مسایل عمرانی مساجد، خاطرنشان کرد: کمک به رفع مسایل و مشکلات مساجد در نهایت کمک می کند تا این اماکن روند فعالیت های فرهنگی و هنری و خود را تسهیل ببخشند و در عین حال نیز تشویقی برای حضور بیشتر نوجوانان و جوانان در مساجد باشد.
 پایان پیام/

تصاویر مرتبط