4/4/2024 دادههای آماری مرکز 137 در بین مناطق چهارگانه... بیشترین درخواست شهروندان در سال گذشته از منطقه دو شهرداری
4/6/2024 مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر خبرداد؛ بیشترین درخواست شهروندان در سال گذشته از سازمان مدیریت پسماند
4/27/2024 در پی کسب رتبه دوم سازمان پارکها در ثبت پیام... بررسی میدانی مدیرعامل فضای سبز از درخواستهای 137 شهروندان
5/7/2024 کوزه گرها مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر با... کوتاه شدن زمان انجام درخواست شهروندان در نواحی
5/9/2024 با حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک؛ درخواستهای ترافیکی 137 شهروندان میدانی بررسی شد
5/30/2024 مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر مطرح کرد؛ افزایش تماس شهروندان برای فرونشست زمین در بافت های فرسوده شهر قزوین
6/24/2024 آمار مرکز 137 در آخرین ماه بهار نشان میدهد؛ مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری
8/13/2024 کوزه گرها مدیرمرکز فوریت های اجرایی شهر مطرح کرد؛ قدردانی شهروندان از آسفالت شبانه معابر سطح شهر
10/6/2024 آمار شش ماه نخست سال مرکز 137 به روایت مرکز: شهروندان 27 هزار و 724 بار با سامانه تماس گرفتند
10/27/2024 مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر آمار نخستین ماه... اختصاص 18 درصدی پیامهای 137 به برطرف کردن سدمعبرمعابر
11/30/2024 پاسخگویی 2 ساعته در مرکز 137؛ معاون خدمات شهری و مدیران عامل سازمانهای تابعه صدای شهروندان را شنیدند
12/23/2024 آمارآخرین ماه پاییز به روایت مدیرمرکز 137 ؛ سدمعبر خودروها ودستفروشان دورهگرد دوباره در صدر ایستاد