رصد پیامکی شهروندان از ابتدای آذرماه
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد با بروزرسانی سامانه 137 شهروندان پاسخ درخواست خود را در قالب پیامک رصد میکنند.
مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرد با بروزرسانی سامانه 137 شهروندان پاسخ درخواست خود را در قالب پیامک رصد میکنند.
به گفته مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر، با هدف پاسخگویی شفاف، و بروز رسانی سامانه 137 شهروندان از روند انجام درخواست خود آگاه میشوند.
بررسیهای مرکز 137 در مهرماه نشان میدهد برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و دستفروش بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری قزوین بودهاست.
با توجه ویژه مدیریت شهری به نواحی منفصل شهری، تماسهای شهروندان به سامانه 137 کاهش یافته، این را مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر اعلام کرده است.