در سه ماه نخست سال جاری رخ داد
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از تماس یازده هزار و 765 شهروند قزوینی با سامانه 137 در سه ماه نخست امسال خبر داد.
مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از تماس یازده هزار و 765 شهروند قزوینی با سامانه 137 در سه ماه نخست امسال خبر داد.
چهار هزار و 346 شهروند قزوینی در خرداد امسال با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از رسیدگی به درخواست های شهروندان مبنی بر غیر همسطح بودن تعدادی از دریچه های آبهای سطحی خبر داد که به وسایل نقلیه آسیب زده بودند.
سعید رحمانی، مدیرسامانه 137 شهرداری قزوین از پیگیری و رسیدگی به تماس های شهروندان مبنی بر دریچه های مفقود شده ی سطح شهر خبر داد.