سامانه 137 ، گوش شنوای مطالبات شهروندان از...
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از شهروندانی که به طور کامل با وظایف سامانه 137 شهرداری آشنا نیستند ودر برخی موارد، انتظارات خارج از حیطه وظایف دارند خواست به این سامانه اعتماد کنند...
سعید رحمانی مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین از شهروندانی که به طور کامل با وظایف سامانه 137 شهرداری آشنا نیستند ودر برخی موارد، انتظارات خارج از حیطه وظایف دارند خواست به این سامانه اعتماد کنند...
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگويی به چهار هزار و 25 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه 3 خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به 6 هزار و 311 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه 2 خبر داد.
سعید رحمانی، مدیر سامانه 137 شهرداری قزوین، از پاسخگوئی به پنج هزار و 113 تماس شهروندان در سال 98 و ارجاع آن به شهرداری منطقه یک خبر داد.