بنابر اعلام مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر در...
سازمانها و مناطق 35 درصد درخواست های شهروندان را نیاز به اقدام ندانستند
سازمانها و مناطق 35 درصد درخواست های شهروندان را نیاز به اقدام ندانستند
مرمت آسفالت در صدر ایستاد
نظارت مرکز فوریتهای اجرایی شهر بر پیمانکاران 137
سامانه 137 ا بازوی کمکی مرکز توسعه خدمات اجتماعی در پاکسازی چهره شهر از ناهنجاریهای اجتماعی
منطقه سه در رتبه نخست رضایت شهروندی قرار گرفت
روند ساماندهی وانت بارهای دورهگرد بازنگری شود
مرمت آسفالت باز هم در صدر درخواستهای شهروندان
کمیسیون عمران در آینده نزدیک برای ارتقای رضایت شهروندان گام برمیدارد
مرمت آسفالت بیشترین درخواست شهروندان در آخرین ماه بهار
شاخص های ارزیابی عملکرد در مرکز137 تغییر میکند
بیشترین درخواست شهروندان مرتبط به سازمان پارکها و فضای سبز است
مرکز فوریت های اجرایی 137 پل ارتباطی شهرداری قزوین با شهروندان است
درخواستهای انجام شده شهروندان ارزیابی کیفی میشود
مرمت آسفالت معابر بیشترین درخواست شهروندان
مفقودی 368 مورد تجهیزات شهری
نظارت میدانی برای ارتقای کیفیت درخواست شهروندان افزایش مییابد
یک هزار بار تلفن های مرکز فوریتهای اجرایی شهر به صدا درآمد
مرمت آسفالت معابر، بیشترین درخواست شهروندان
کارشناس مرکز فوریت های اجرایی شهر تقدیر شد
دو هزار و 60 تماس شهروندان در سامانه 137 ثبت و پیگیری شد