فرمانی، عضو شورای شهرقزوین بیواسطه صدای...
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سامانه 137 درخواستهای تلفنی شهروندان را شنید و بر گفت و گوی شفاف، صریح و مستقیم با شهروندان تاکید کرد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین در سامانه 137 درخواستهای تلفنی شهروندان را شنید و بر گفت و گوی شفاف، صریح و مستقیم با شهروندان تاکید کرد.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی درون سازمانی را برای تسریع در رسیدگی به درخواستهای شهروندان موثر دانست.
سرپرست سامانه 137 شهرداري قزوين، به پاس پاسخگويي متعهدانه مسئولان ايستگاههاي پسماند در طول سال گذشته از آنها قدرداني کرد.
سرپرست سامانه 137 گفت و گوی شفاف با شهروندان،کوتاه کردن زمان رسیدگی به درخواستها، تعامل بیشتر با دستگاههای خدمات رسان دولتی مرتبط با مدیریت شهری را از برنامههای سامانه در سال 1401 اعلام کرد.