مدیریت شهری قزوین امتیاز70 درصدی گرفت
داده های آماری سامانه 137 نشان می دهد شهروندان قزوینی در هفته گذشته از عملکرد مدیریت شهری قزوین رضایت 83/69 درصدی داشتهاند.
داده های آماری سامانه 137 نشان می دهد شهروندان قزوینی در هفته گذشته از عملکرد مدیریت شهری قزوین رضایت 83/69 درصدی داشتهاند.
به دنبال تاکید شهردار بر سرعت دادن به پیگیری خواستههای شهروندان از طریق سامانه 137، سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز 100 درصدی توانست رضایت...
2 هزار و 942 شهروند قزوینی در آذر ماه سال1400 با سامانه 137 شهرداری قزوین تماس گرفتند.
در پی تاکید شهردار بر لزوم سرعت دادن به پیگیری خواستههای شهروندان از طریق سامانه 137، سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز 85 درصدی توانست رضایت...